Tweede auto verzekeren? Kies de autoverzekering van Zelf.nl

Mensen die een tweede auto willen verzekeren bij Zelf.nl, zijn natuurlijk van harte welkom. Wat we vaak zien is dat men gewoon een nieuwe autoverzekering afsluit via onze website. Dat kan problemen geven. Het is immers moeilijk om deze auto aan de eerste auto te linken. Voor een autoverzekering van een tweede auto, belt u gewoon met onze klantenservice op 072 – 5180160.

Schadevrije jaren en tweede auto

Schadevrije jaren die u met uw eerste auto heeft opgebouwd, gelden niet voor de tweede auto. Zelf.nl kent daar gelukkig wel een regeling voor. U krijgt namelijk dezelfde no-claimkorting op de autoverzekering voor uw tweede auto. Sowieso rekent Zelf.nl al standaard een kortingspercentage van 48%. Dus ook als u uw eerste auto bij een andere verzekeraar heeft ondergebracht, dan betaalt nog steeds niet het volle pond bij Zelf.nl.

Als u meer wilt lezen over schadevrije jaren en een tweede auto, dan kunt u Hoe zit het met schadevrije jaren als u een tweede auto wilt verzekeren? lezen.

Tweede auto verzekeren? Bel met 072 – 5180160

Op dit moment is het nog niet mogelijk om via onze website een tweede auto te verzekeren. Dat geldt ook voor extra dekkingen die u mogelijk wilt afsluiten. Daarvoor moet u even een belletje wagen naar onze klantenservice. In de nabije toekomst zal dit wel mogelijk zijn via onze website. Wij zijn van plan om een “Mijn Zelf.nl” te introduceren. Houd daarvoor uw mailbox in de gaten.

Autoverzekering tweede auto berekenen

Wilt u eerst weten wat u betaalt voor de verzekering van een tweede auto? Dan kunt u dat gewoon doen via onze website. Vul de gegevens in van uw tweede auto en hanteer hetzelfde aantal schadevrije jaren als voor uw eerste auto. Alleen zo kunnen wij met het juiste kortingspercentage uw autoverzekering bereken. Dat gaat overigens helemaal automatisch en u krijgt het bedrag direct te zien. Autoverzekering tweede auto berekenen doet u hier.

You may also like...

1 Response

  1. Rob Venrooij zegt:

    In november 2013 heb ik na telefonisch overleg met een vriendelijke medewerkster van Zelf mijn tweede auto bij Zelf verzekerd. Het leek prima geregeld. Nu, begin januari 2014 krijg ik plotseling bericht dat het aantal schadevrije jaren onbekend is. Mijn eerste auto is ook bij Zelf verzekerd dus ik dacht dat ze mijn gegevens al hadden. Mijn premie wordt nu verhoogt omdat Zelf het aantal schadevrije jaren niet kan vinden in de eigen database. Gelukkig staat er in de brief dat ik naar de medewerkers van Zelf mag bellen als ik vragen heb. Jammer dat die medewerkers zelf niet de moeite genomen hebben om met mij te bellen alvorens de premie te verhogen. De brief komt van de afdeling Commercieel Beheer. Ze denken op die afdeling blijkbaar erg commercieel gezien hun creatieve manier om de premie te verhogen. Maar flink op stang jagen die klanten, zeker als je er toch genoeg hebt. Wel netjes trouwens dat er een opzegformulier in de envelop was bijgevoegd. Kan ik nog zo’n formulier krijgen voor mijn andere auto?