knikkeren

De dag na de tutoyeer-nieuwsbrief

In onze laatste nieuwsbrief kondigden wij aan dat wij gaan tutoyeren. Dat heeft een hoop reacties losgemaakt. En hoewel de reacties niet onverdeeld positief waren, zijn we er toch heel erg blij mee. Het toont aan dat onze klanten zich betrokken voelen.

Nieuwe website, nieuwe communicatie?

In september lanceren wij onze nieuwe website. Iets waar we zelf heel enthousiast over zijn. We zijn er zó enthousiast over, dat wij er alles over willen vertellen, tot de manier waarop wij onze klanten aanspreken aan toe. Dat wij jij en jou gebruiken op de nieuwe website en in algemene communicatie, betekent niet dat wij dat doen aan de telefoon of in persoonlijke correspondentie.

Niet met elkaar geknikkerd

In een op een contact blijven we de klant met ‘u’ aanspreken. Dat is wel zo beleefd. We hebben tenslotte niet bij elkaar op school gezeten of met elkaar geknikkerd, zoals terecht werd opgemerkt. In de omgang verandert er dus weinig. Dat geldt ook voor onze producten. Wij blijven gewoon goed verzekeren tegen een uitstekende prijs, zoals je dat gewend bent van ons 🙂

You may also like...

3 Responses

  1. Thomas zegt:

    Zie je wel, niks aan de hand dus. Zoals ik al zei, niet gaan liggen voordat je valt.

    Goed verwoord in deze blog.

  2. PM van den Hoogen zegt:

    Tutoyeren gebeurt op verzoek van de oudere. Het wordt nooit dwingend toegepast. Kwestie van beschaving. Normen en waarden, weet U nog?
    Ik zal bij de premieverlenging eens rondkijken naar een verzekeraar die bij mij past.

  3. LM zegt:

    Ik begrijp werkelijk waar niet waar mensen het verband zien tussen tutoyeren en de verzekeringen en service die Zelf.nl biedt – voor zover ik weet staat dat toch echt volledig los van elkaar en heeft het ook totaal geen invloed op elkaar.
    Zelf.nl is een prima verzekeraar met een meer dan goed prijs/kwaliteit verhouding en het zal mij echt een worst wezen of ze me met je of u aanspreken – ik ben klant omdat ze goede producten bieden tegen een zeer goede en concurrerende prijs en daarbij een goede service bieden, en daar gaat het volgens mij uiteindelijk om!