Interesse uit onverwachte hoek, leuk om te horen!

Als medewerker van de schadeafdeling heb je volop contact met werknemers van andere maatschappijen en tussenpersonen. Samen zorg je voor een correcte afhandeling van de voorgevallen schade en natuurlijk komt het ook weleens voor dat er onenigheid ontstaat over de aansprakelijkheid. Een puur professionele relatie, zou je denken. Concurrenten onderling. Maar een medewerker van een assuradeur heeft natuurlijk ook de plicht om zichzelf te verzekeren wanneer hij of zij over een auto beschikt. En daar ligt juist een kans.

Een goede schadebehandeling en prettig telefonisch contact kan ervoor zorgen dat mensen van wie je het niet verwacht, toch interesse tonen voor onze producten. Laatst belde er een tussenpersoon om de belangen te behartigen voor zijn partij. Na het afhandelen van de schade werd er ook nog even geïnformeerd naar het afsluiten van een autoverzekering bij ons. Hij vond het contact met Zelf.nl prettig verlopen en had op onze website rondgekeken en dat stond hem wel aan. Van het een kwam het ander en na het maken van een premieberekening werd de aanvraag ingediend.

Aangezien je als medewerker van de schadeafdeling weinig bezig bent met het verkopen van producten, is het leuk om dit juist uit onverwachte hoek te horen en geeft het een goed gevoel om zo een stukje extra service te leveren!

You may also like...

1 Response

  1. Dirk Franssens zegt:

    Leuk stukje dat aangeeft hoe goed de producten van jullie kennelijk zijn want als een expert dit ook vindt!