mijnzelfuitgelicht

Joehoe, Zelf! Wanneer kan ik nou eens mijn verzekeringen bij jullie inzien?

Al maanden meer dan een jaar prijkt in ons to-dolijstje op de voorpagina het zinnetje: “het ontwikkelen van een beschermde omgeving waar je je polissen in kunt zien.” En dat is niet alleen to-do, maar ook een doing. Want we zijn er hard mee bezig. In dit artikel geef ik je een sneak preview van de Mijn Zelf omgeving.

Communicatie wordt straks nóg beter

Via directe berichten (direct messages) blijf je op de hoogte van bijvoorbeeld veranderingen aan je verzekeringen. Maar ook de status van je schademelding of eventuele vragen van jouw of onze kant kunnen hierin worden gesteld én beantwoord.
mijnzelf-berichten-verbeterd

Je kan straks al je verzekeringen in zien

Handig hoor. Straks zie je alle lopende verzekeringen in één overzicht. Zo weet je direct wat je maandelijks aan premie betaalt en welke verzekeringen nog meer mogelijk zijn.
mijnzelf-verzekeringsmap

En bijvoorbeeld je autoverzekering eenvoudig wijzigen

Wil je een dekking wijzigen? Een adres veranderen? Dat is een fluitje van een cent. Geen wachttijden, maar instant resultaat.
mijnzelf-autoverzekering

…of je inboedelverzekering veranderen

En dat geldt ook voor je inboedel- of opstalverzekering.
mijnzelf-inboedel

Mooi! Wanneer is Mijn Zelf af?

Dat is een hele goeie vraag. Het ontwikkelen van een dergelijke omgeving gaat niet over een nacht ijs. Zeker niet omdat wij je graag de beste online ervaring willen bieden. Het moet er niet alleen vet uit zien, maar het moet ook nog eens lekker werken. Duidelijk, eenvoudig… enfin, je snapt hem. We willen hem in ieder geval dit jaar nog presenteren. Misschien al zelfs vóór de zomer.

You may also like...

8 Responses

  1. Wilco zegt:

    Zou erg prettig zijn als die inzage er zal zijn heb je toch altijd de gegevens bij je.

  2. Jan Verhoeven zegt:

    Haal er meteen ook even de taalfouten uit!
    “Psssst, dit bericht wilt jouw aandacht” ; moet natuurlijk “wil” zijn.
    Verder, prima initiatief. Graag zo snel mogelijk operationeel maken!
    Succes.

  3. Leo zegt:

    jullie lopen achter ouderwets, het geval is zo dat ik er nu achter kom dat ik voor bepaalde zaken bij rechtsbijstand niet verzekerd ben

    dit is gewoon klote dat je niet in je gegevens kunt kijken en kunt wijzigen

    • Eva zegt:

      Hoi Leo,

      Bedankt voor je feedback.
      Het feit dat we momenteel nog geen inlog omgeving hebben betekent niet dat je jouw verzekeringen op dit moment niet kunt inzien.
      De website, de polisvoorwaarden en de klantenservice zijn al jaren te benaderen via internet, post, mail en telefoon.
      Als je dekkingsinformatie zoekt is dit via deze kanalen 24/7 te verkrijgen. Daar draagt een inlog omgeving niets aan bij.
      Hetzelfde geldt voor het doorgeven van een wijziging. Dit kan al jaren via de website (mail), per post of via de klantenservice (telefonisch).
      De polis wordt elk jaar verstuurd. Je kunt er zelfs voor kiezen deze per mail te ontvangen. Zodoende heb je hem altijd bij de hand.
      Mocht je dus tussentijds vragen willen stellen over jouw polis of wijzigingen willen doorgeven;
      http://www.zelf.nl/contact of bel 072-51 80 160 (ma t/m vr 8.00uur tot 20.00uur en zaterdag van 9.00uur tot 14.00uur)

      Met vriendelijke groet,

      Eva

  4. Rob Nijland zegt:

    misschien kan je dan ook zelf je polis wijzigen en is het in ieder geval in een keer goed. Bij jullie ben je meer dan een week bezig. Zes polis aanhangsels en wijzigingskosten verder. Nog niet gesproken over de mobiele telefoonkosten die je hebt moeten spanderen en je bent 100 euro armer aan premie en belkosten en je hebt nog steeds niet de verzekering die je wilt

    • Eva zegt:

      Hoi Rob,

      Zo veel contact zou inderdaad niet nodig hoeven zijn voor een wijziging. Ik heb begrepen dat het inmiddels is opgelost.
      Een eigen inlog omgeving zal hier allicht verbetering in aanbrengen. Al moet ik zeggen dat jouw ervaring, ook zonder inlog omgeving, voorkomen had kunnen worden.

      Met vriendelijke groet,

      Eva

  5. Sander zegt:

    ook zou het handig zijn als er in je digitale inlog
    ook de polis voorwaarden van je eigen verzekeringen stonden
    dat voorkomt misstanden als je per ongeluk de verkeerde leest