Screen-Shot-2013-09-10-at-4.03

Wij zijn Zelf. Aangenaam

Zelf is vernieuwd. En daar zijn we hartstikke trots op. Want dit gaat verder dan fraai vormgegeven pixels en pagina’s. Met het nieuwe zelf zetten we een grote stap in een vernieuwingsproces. Het doel? Tevreden klanten die weten wat ze aan ons hebben. En tevreden collega’s die geloven waar we voor staan.

Andere tijden

Er is een hoop veranderd in onze branche. Zo zijn klanten een stuk veeleisender. Terecht natuurlijk. Zij verwachten transparantie, duidelijkheid en gemak. Daar gaan wij op de volgende manier aan werken:

De mensen van Zelf

Net zoals onze klanten vinden wij het ook belangrijk om te weten wie de personen zijn achter bedrijven met wie we zaken doen. Daarom vind je op zelf.nl de profielen van onze medewerkers. Zodat je ze direct kunt benaderen.

Pluk de dag

Maar onze collega’s delen niet alleen hun zakelijke gegevens. Op het Zelf blog geven ze ook relevante informatie over verzekeringen. En persoonlijke tips en verhalen waarmee je de dag plukt. Onzin? Raar? Nee hoor.

Jij leeft. Zelf verzekert

Ons motto is: “Jij leeft. Zelf verzekert.” De gedachte: wij doen ons werk graag en goed. Zodat onze klanten het leven kunnen leiden dat bij ze past. Als je weet dat je goed verzekerd bent, is de drempel om alles op jouw manier uit het leven te halen een stukje lager.

Werk aan de winkel

Daarnaast proberen we zo transparant mogelijk te zijn en delen we zelfs op onze homepage waar er op dit moment aan gewerkt wordt om de dienstverlening te verbeteren. En natuurlijk staan alle reacties van onze klanten online. Zowel de positieve als de negatieve feedback.

Stellen we ons nu kwetsbaar op? Misschien. Zijn we naiëf? Dat zal de tijd leren. Maar wij houden van ons vak. En van het leven. Dus dat dragen we uit. Altijd en overal. Benieuwd wie we nu echt zijn?

You may also like...

2 Responses

  1. Arend zegt:

    He Lars,
    Ziet er strak uit. Mocht ik nog wat geks zien, zal ik die dan aan jou doorgeven?

  2. Jan Wicher zegt:

    Aangenaam Lars!