Oei, het cijfer dat u ons geeft is gedaald – met maar liefst 2.6%

Verzekeren is een kwestie van vertrouwen. U vertrouwt ons en wij vertrouwen u. We vinden het dan ook belangrijk om te weten wat u van ons vindt. Daarom vragen wij regelmatig aan onze klanten of men tevreden is over Zelf.nl. Maken we waar wat we beloven? Worden vragen op tijd beantwoord? Hoe tevreden is men over de afhandeling van een declaratie? Is de informatie op de site duidelijk? Immers, hoe hard we ook ons best doen, het kan altijd beter en dat begint door goed te luisteren naar onze klanten.

Tevredenheid gedaald? We werken er keihard aan!

In de laatste maanden waardeerden onze klanten ons met gemiddeld een 7,7. Dat was zeker een cijfer om trots op te zijn, maar het bood ook nog genoeg ruimte voor verbetering. Daar werkten we dan ook hard aan, maar het lijkt erop dat onze inspanningen (nog) niet het gewenste resultaat opleveren. Sterker nog, het gemiddelde cijfer is zelfs gedaald! Met een 7,5 kunnen we heus nog wel tevreden zijn, maar ons streven is om daar een dikke 8 van te maken.

Even wat cijfers die wij van u hebben gekregen

  • 89% van onze klanten is tevreden tot zeer tevreden over onze schriftelijke communicatie
  • 93% van onze klanten is tevreden tot zeer tevreden over onze telefonische communicatie
  • Onze klanten waarderen onze schade en claimafhandeling met een 7,1
  • Onze klanten waarderen het afsluiten van een verzekering met een 7,8
  • Onze klanten waarderen het wijzigen van verzekeringen met een 7,5
  • Onze klanten waarderen het opzeggen van een verzekering bij ons met een 7,1
  • Wat hebben we inmiddels verbeterd naar aanleiding van reacties van klanten?

Slim schade Regelen – gemak dient de mens

Zelf.nl heeft Slim Schade Regelen geïntroduceerd. In het verleden diende u bij een schademelding standaard alle documentatie op te sturen. Dat is niet langer het geval. Wij kijken nu per schadegeval welke specifieke documentatie daarvoor benodigd is. Zo wordt de papieren rompslomp voor u tot een minimum beperkt en kunnen we uw schade snel afhandelen. Bovendien houden wij u regelmatig op de hoogte van de vorderingen.

Ontevreden? We horen het graag

Pas als we weten dat u ontevreden bent, kunnen we kijken of we het op kunnen lossen. Want waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. En ondanks alle interne opleidingen, controles en procedures blijft het toch mensenwerk. Aarzelt u dan ook niet om het ons te laten weten als u een klacht heeft of als u ontevreden bent, bel ons op 072 5 180 160 of gebruik hiervoor ons contactformulier.

You may also like...

5 Responses

  1. Hans zegt:

    Wanneer uw marketingactiviteiten het presteren om voor de klant een win-win-situatie te scheppen, stijgt ook de klantentevredenheid vanzelf. Er is dan zelfs kans op een toename van de klantenbinding.
    Het is toch niet de prijs alleen, maar ook de service en het niveau van het toegepaste informatiebeleid.

    Passie/motto: “Wij kunnen ook verzekeren leuker maken!”

  2. Bergsma Hans zegt:

    In het algemeen vind ik Zelf.nl een prettige maatschappij door de wijze waarop wordt gewerkt. Men toont dat men met de verzekerden meedenkt. Telefonisch contact verloopt prettig. Toch blijf ik verzekeringen vergelijken. Immers, de methode van geleidelijke stijging wordt vrij algemeen toegepast. Ook bij Zelf.nl houden we de vinger aan de pols.

  3. Wil van de Geijn zegt:

    Zoal eerder gezegd een fijne maatschappij en vriendelijke telefonische contacten.
    Concurrerend al blijf ik dat volgen.
    Wij wensen u veel succes met uw voortdurend streven naar transparantie en bedieningsgemak.
    En natuurlijk is het fijn dat zaken vlot en vakkundig afgehandeld blijven worden.

    Vriendelijke groet,

    Fam. Van de Geijn.

  4. Juanita zegt:

    Zelf heeft scherpe prijzen en leuke aanbiedingen via Euroclix. MAAR dan moeten jullie deze wel honoreren. Heb nu 3 verzekeringen lopen. Bij de 2e telefonisch de aanbieding alsnog gehonoreerd. Maar op de 3e (reisverzekering) wacht ik al maanden op de Euroclix die ik zou krijgen.
    Daardoor daalt ook vertrouwen.

    Juanita Kuhles

  5. Kees zegt:

    Jammer dat het eigen risico wordt cq is ingevoerd