Poll: hoe tevreden ben jij met Zelf als verzekeraar?

Even een hele simpele vraag tussendoor. We doen natuurlijk wel wekelijks een klanttevredenheidsonderzoek naar aanleiding van een aanvraag, wijziging, schademelding of een opzegging van een verzekering, maar soms moet je de dingen snel en eenvoudig houden. Daarom deze snelle vraag. Jouw ultieme oordeel over ons.

[poll id=”5″]

You may also like...

1 Response

  1. arie van der jagt zegt:

    Populair overkomen is géén oplossing voor dit bedrijf en draagt niet bij tot het verbeteren van de dienstverlening. Maak je waar als de klant een beroep op je doet ! In april moeder overleden. Beroep op de overlijdensverzekering. Eerst een brief ontvangen zonder enige piëteit dat de beantwoording een maand op zich laat wachten. Mijn brief met alle polissen komt niet aan. Na klacht aan directie uitbetaling in Juli !!!
    Beroep op de reisverzekering gedaan. Originele nota’s meegestuurd. Bericht dat er een eigen risico van toepassing is dus geen uitkering. 8 weken geleden gevraagd om terugzending van deze originele nota’s. 2 rappellen nog niets vernomen. GEEN ENKELE REAKTIE. Dus maar weer een directieklacht indienen ?

    ZELF blijf je zelf en verbeter je interne organisatie. Populair doen is niet van deze tijd. In ieder geval niet zolang je niet in staat blijkt om je klant naar tevredenheid te bedienen.