Stijging klanttevredenheid Zelf.nl

Zelf.nl bestaat bij de gratie van haar klanten. Net zoals ieder bedrijf. Daarom vinden we tevreden klanten ook zo belangrijk. En om te weten of klanten tevreden zijn over ons, laten we Tevreden.nl voor ons onderzoek doen. Onafhankelijk, eerlijk en inzichtelijk.

Als een klant een verzekering bij ons afsluit, wijzigt of opzegt of als een schadebehandeling is afgewikkeld, wordt hij of zij uitgenodigd om online een korte enquête in te vullen. Met de reacties van de klanten proberen we steeds beter ons best te doen. En gelukkig zien we resultaten.

In ons vorige artikel publiceerden we dat onze klanten ons een gemiddeld rapportcijfer van 7,3 gaven. Volgens de laatste metingen is dit een 7,5. De autoverzekering wordt nu beoordeeld met een 7,6. Dit was een 7,4. Bij het afsluiten van de autoverzekering wordt met name het telefonisch contact erg goed gewaardeerd met een 8,1. De schadebehandeling van auto wordt beoordeeld met een 7,5.

Binnenkort zullen de resultaten van ons continue tevredenheidsonderzoek realtime worden gepubliceerd. Zelf.nl wilt daarmee zo open en eerlijk mogelijk zijn. Dus ook als we het om wat voor reden dan ook iets minder goed zouden doen, dan weet iedereen dat. Des te belangrijker het is om dat niet te laten gebeuren…

Over Zelf.nl

Zelf.nl doet er alles aan om de kosten zo laag mogelijk te houden. Dus geen dure commercials op televisie of op de radio. Geen torenhoge gebouwen op dure locaties. Gewoon een eenvoudig kantoor in Heerhugowaard. En bij Zelf.nl sluit u zelf uw verzekering af. Snel en makkelijk.

Zelf

Jij leeft. Zelf verzekert.

You may also like...

6 Responses

  1. h.j.a.rijnbeek zegt:

    ik heb mijn verzekeringen afgesloten bij zelf.nl omdat mijn vorige maatschappij (Ineas) failliet ging.
    mijn ervaring was dat ik persoonlijk altijd een goede band had met deze maatschappij en dat zij zeker alles in het werk hadden gesteld om mijn zaken te behartigen. ik heb de pech gehad dat er 3 schade’s door derden aan mijn auto waren toegebracht. binnen no-time was deze schade verhaald.
    ik hoop natuurlijk dat ik met deze voor mij nieuwe verzekeringsmaatschappij een even goede band op kan bouwen als met mijn vorige.
    mijn verwachtingen zijn dan ook hoog gespannen.

    • Victor zegt:

      @h.j.a.rijnbeek Bedankt voor uw reactie. Wij zullen er alles aan doen om uw hoog gespannen verwachtingen waar te maken!

  2. JHJ van Melick zegt:

    1. De mogelijkheid om via zelf.nl mutaties in de verzekering door te geven en vervolgens geen polis- cq mutatiekosten in rekening worden gebracht op de gewijzigde polis.

    2. De mogelijkheid om de polis via zelf.nl digitaal te kunnen raadplegen en vervolgens zie ook punt 1 wijzigingen kan doorgeven.

    3. De mogelijkheid om via zelf.nl digitaal aangifte kan doen van schade. Nu moeten veel te veel papierenrompslomp ingevuld worden en per post (extra porto-kosten) opgestuurd worden. Is erg tijdsrovend, kan veel efficienter en goedkoper.

    4. Het weer invoeren van pakketkorting bij afsluiting van meerdere verzekeringen bij zelf.nl. De recente afschaffing vind ik niet klantvriendelijk, was een van de redenen om verzekeringen af te sluiten bij zelf.nl in 2009.

    • Victor zegt:

      @JHJ van Melick Het lijkt wel alsof u exact weet wat wij ook willen 🙂 Ik kan u verzekeren dat al uw punten onze aandacht hebben en dat we er hard aan gaan werken deze 1 voor 1 te introduceren.

  3. JHJ van Melick zegt:

    4. Het weer invoeren van pakketkorting bij afsluiting van meerdere verzekeringen bij zelf.nl. De recente afschaffing vind ik niet klantvriendelijk, was een van de redenen om verzekeringen af te sluiten bij zelf.nl in 2009.

  4. D.Korthuys zegt:

    ivm een reklame van Route Mobiel dat de jaarpremie door een verzekering af te sluiten bij hun partner Zelf.nl door Zelf.nl het eerste jaar de kosten van Pechhulp Nederland Service betaald zou worden.
    Het jaar is nog niet om, mijn verzekering is op 1/02/2010 in gegaan,maar u raadt het al. De terugbetaling is nog steeds niet ontvangen. in blijde verwachting, met vr.gr. D.Korthuys