Verzekerd van een officieel keurmerk

Zelf.nl heeft het Keurmerk voor Klantgericht Verzekeren van het Verbond van Verzekeraars gekregen. Natuurlijk zijn we daar trots op, maar we zijn vooral blij dat ú hiermee zeker weet dat u bij ons kunt vertrouwen op kwaliteit en service. We hebben alle toetsen glansrijk doorstaan en zijn vast van plan dat te blijven doen.

Onafhankelijk keurmerk

Natuurlijk mag u verwachten dat verzekeraars u in begrijpelijke taal te woord staan. En dat producten niet onnodig moeilijk zijn. U mag kortom verwachten dat verzekeraars u serieus nemen. Maar doen ze dat ook? En hoe weet u dat van tevoren? Sinds oktober 2010 bestaat hiervoor het onafhankelijke ‘Keurmerk voor Klantgericht Verzekeren’. Dit keurmerk geeft u de zekerheid dat een verzekeraar zijn beloftes nakomt en kwaliteit van dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan. Zelf.nl heeft dit keurmerk als dochteronderneming van Proteq als een van de eerste verzekeraars in Nederland gekregen!

Strenge eisen

Pas als na strenge testen blijkt dat een verzekeraar aan alle hoge normen voldoet, wordt het keurmerk afgegeven. Gelet wordt op begrijpelijke informatie en voorlichting aan de klant, goede (telefonische) bereikbaarheid, eigen onderzoek naar klanttevredenheid, een eigen kwaliteitsbeleid en een zorgvuldige en proactieve dienstverlening. Op alle punten hebben we hoge ogen gescoord.

Waarom onnodig moeilijk doen?

Heeft u even geen polisnummer, relatienummer of ander nummer bij de hand, dan geeft u simpelweg uw adres als u ons belt. Dan zoeken wij de rest van de gegevens erbij. Want waarom zouden we moeilijk doen? Een voorbeeld van de no-nonsense instelling die ervoor heeft gezorgd dat wij het keurmerk hebben gekregen. En we zijn vastbesloten het te houden – zodat u nu én in de toekomst op kwaliteit en service kunt blijven vertrouwen.

You may also like...