sorry-we-zijn-closed

Waarom we een dag niet telefonisch bereikbaar waren

Op donderdag 28 januari waren we de hele dag telefonisch niet bereikbaar. De medewerkers van de klantenservice leerden op die dag om beter met ons nieuwe computersysteem te kunnen werken. Dat was nodig om bepaalde administratieve handelingen in de vingers te krijgen. Handelingen die er toe leiden dat een nieuwe verzekering of een aanpassing van een verzekering goed in ons systeem komt te staan.

Dubbel

Omdat we de tevredenheid van onze klanten hoog in het vaandel hebben, voelde dit wel een beetje dubbel. We beseften dat we door het niet-beantwoorden van telefoontjes de indruk konden wekken dat onze service achteruit gaat. Dat vonden we jammer.

Dilemma

Het was een lastig dilemma: aan de ene kant willen we elke werkdag klaar staan om alle vragen te beantwoorden. Aan de andere kant hadden alle medewerkers deze opleiding dringend nodig. We hebben er daarom voor gekozen om één dag niet bereikbaar te zijn. Een rigoureuze maatregel die we nog niet eerder hebben genomen.

Sorry

Kon je ons op donderdag 28 januari niet bereiken? Sorry daarvoor. We hopen we dat je na het lezen van dit artikel iets meer begrip hebt voor onze gedachtegang achter deze beslissing.

Iwan

Iwan is copywriter voor Zelf. Dat schrijven doet hij het liefst vanaf een toetsenbord. Vandaar dat zijn vrouw op vakantie de ansichtkaarten schrijft. In zijn vrije tijd doet hij John McEnroe na of leest hij dikke boeken.

You may also like...

3 Responses

  1. Martijn de Groot zegt:

    Nou, als het doet wat het beloofd, zeg ik top actie…

  2. lagerweij zegt:

    Onbegrijpelijke keuze. Doe je het in twee dagen. heb net een tweede auto gekocht en die kan ik nu niet verzekeren. want dat kan alleen telefonisch. Jammer hoor

  3. Keimpe v.d.Meulen zegt:

    Beste zelf.nl mensen,
    Ik kocht in december 2015 een nieuwe auto en regelde via de telefoon de wijzigingen die nodig waren. Alles keurig geregeld en er werd verteld dat via de mail nog een bericht zou volgen. Toen er na een paar weken nog geen mail binnen kwam, nogmaals om gevraagd. daarop volgde bericht dat wegens de drukte het wel even kon duren. Zou het prettig vinden als er ook via de mail een bevestiging komt dat het geregeld is.