Wat klanten van ons vinden

Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom voeren wij een continu lopend tevredenheidsonderzoek onder onze klanten uit. En we zijn dankbaar dat zoveel mensen hieraan meewerken! Doen we het goed als het gaat om schadeafhandeling? En is het eenvoudig bij Zelf.nl een polis af te sluiten? We zetten graag enkele antwoorden voor u op een rij.

Wat vindt u van de Vanzelfsprekend nieuwsbrief?
U vindt aanbiedingen en kortingen het belangrijkst, maar waardeert ook de tips en informatie over verzekeringen. Nu we dit weten, hebben we in deze uitgave van Vanzelfsprekend direct een actie én een exclusieve korting voor u. U kunt in deze editie bijvoorbeeld een minivakantie winnen. U ziet, uw mening telt echt bij Zelf.nl.

Positief over het afsluiten van de woonverzekering
Als het gaat om het aanvragen van offertes en het afsluiten van polissen, ontvangen we vrijwel niets dan lof. Daar zijn we uiteraard trots op. Zo kregen we over onze woonverzekering bijvoorbeeld dit commentaar: “De offerte kwam snel en ook het telefonische contact verliep prettig. Je krijgt een eerlijk en goed advies van vriendelijke en zeker niet opdringerige mensen die met je meedenken. Bovendien is de premie aantrekkelijk.”

De schadeafhandeling bij de woonverzekering
U sluit een schadeverzekering om snel en gedegen te worden geholpen als er iets gebeurt. We doen bij Zelf.nl dan ook ons uiterste best u vlot te helpen. Gelukkig merken onze klanten dit ook, want voor de schadeafhandeling van de woonverzekering kregen we reacties als: “Alles verliep vlot, correct en zorgvuldig. Een vriendelijke dame stond me klantgericht te woord en ze was duidelijk in het uitleggen van de procedure. Ik heb een absoluut positieve ervaring met de afhandeling van mijn schademelding.” Aldus een klant via tevreden.nl.

Het kan altijd beter
Gaat het dan altijd volledig zoals we willen? Nog niet, zo blijkt. Waar gewerkt wordt, worden wel eens fouten gemaakt – en dat gebeurt ook bij ons. Zo kregen we een reactie van iemand die het prettig zou vinden als we een bericht zouden sturen zodra we alle informatie rondom een schademelding binnen hebben. In de praktijk is dit niet altijd makkelijk. Een andere klant gaf echter aan te lang te moeten wachten na een schademelding. We bleken de melding wel te hebben ontvangen, maar er was iets fout gegaan met het scanproces van het schadeformulier. Daarin ligt voor ons een verbeterpunt dat we uiteraard oppakken: we kunnen nóg zorgvuldiger werken. Want het kan immers altijd beter.

You may also like...

3 Responses

  1. Marianne de Joode zegt:

    Ik heb recent bij Zelf.nl een doorlopende reisverzekering afgesloten en werd helaas al op mijn eerste vakantie met schade geconfronteerd. Ik vond het best vervelend om die schade zo kort na het afsluiten van de verzekering te melden maar werd aangenaam verrast door de snelle en prettige afhandeling van mijn melding. Alle lof daarvoor!

  2. vaes jj zegt:

    Ben zeer tevreden over deservice bij af sluiten van de wonig verzekering,ik had nog geen ervaring met internet.
    Het voelt goed te horen datik volgens de cosumentenbond,eengoede keus gemaakt heb.
    ,,

  3. Klaas Bos zegt:

    ik heb sinds kort alle verzekeringen bij zelf afgesloten ,zelf een ruitschade gehad,binnen een dag was alles geregeld,goeie service zelf ga zo door. dankje