Wij zijn zo goed als u ons vindt

Als we van u horen dat we het goed doen, vinden we dat prettig. Maar we vinden het nóg prettiger van u te horen wat beter kan, zodat we u een steeds beter product en service kunnen bieden. We zijn dan ook blij dat we zoveel positieve en, eerlijk is eerlijk, ook minder positieve reacties mochten ontvangen op onze nieuwjaar e-mailing.

Waardevolle suggesties voor verbeteringen
Het overgrote deel van de reacties was positief. Daar zijn we uiteraard blij mee. Er waren zo nu en dan echter ook kritische geluiden. Waar mogelijk hebben we contact opgenomen met de klanten die minder positief waren, omdat we graag horen wat beter kan. Dat werd gewaardeerd. En belangrijker, we gaan nu aan de slag met alle opmerkingen en suggesties om onze service verder te verbeteren.

Onderzoek naar klanttevredenheid
Bij Zelf.nl vinden we het belangrijk dat u tevreden bent. Daarom voeren we continu klanttevredenheidonderzoek uit via Tevreden.nl. Omdat veel mensen pas een mening vormen over hun verzekeraar als ze een schade melden, is dat voor ons een ideaal moment om de tevredenheid te meten. Reden waarom we ook na het melden van een schade een e-mail met enkele vragen sturen over onze dienstverlening. Zo blijven we altijd op de hoogte van onze klanttevredenheid en kunnen we onze service blijven verbeteren. Mocht u dan ook een vragenlijst van ons ontvangen, dan hopen we dat u er even de tijd voor neemt. Het is in ons én in uw belang.

You may also like...

4 Responses

  1. l.bakker zegt:

    Ik heb een aantal suggesties/klachten:
    1.er wordt van mijn bankrekening automatisch geld afgeschreven met vermelding van mijn polisnr. maar niet om welke polis het gaat bv.auto,woon,dier &zorg,AV,rechtsbijstand,reisverz.,etc.Ik moet dan altijd uitzoeken om welke verzekering het gaat.
    2.Het zou erg handig zijn om op de website te kunnen inloggen (incl. wachtwoord) en te kunnen zien welke verzekeringen men heeft,wanneer deze zijn ingegaan,wanneer ze aflopen,hoeveel scadevrije jaren men heeft(auto),prijs(incl. betaling per mnd/kwart/jaar),verwachte wijzigingen/acties,uitbetaalde schades

  2. l.bakker zegt:

    etc,etc.en dit polis /koloms gewijs.
    3.Ik heb mijn email adres meerdere keren bij jullie bekent gemaakt,maar nooit iets ontvangen.Zo moest ik tel. horen dat de premie voor meerdere verzekeringen was afgeschaft.(wanneer,hoe,waarom,etc.)
    4.Verzenden van mailtjes met wijzigingen/akties,zowel voor nieuwe als oude klanten.Wie schrijft die blijft ! Zie suggestes 2.

    • admin zegt:

      Geachte heer of mevrouw Bakker,

      Hartelijk dank voor uw reactie op ons artikel. We waarderen uw suggesties zeer. De eerste 2 nemen (en hebben) we serieus in onderzoek. Voor wat betreft uw derde en vierde suggestie: Onze klanten worden, voor zover zij hebben aangegeven dit op prijs te stellen, regelmatig op de hoogte gehouden via e-mail. Waarom u deze berichten niet ontvangt kan ik u nu niet zeggen, maar we zullen dit zeker gaan oplossen.

      Met vriendelijke groet,

      Het team van Zelf.nl

  3. RemV zegt:

    Beste medewerker van Zelf,

    prima verzekeraar, maar in de communicatie kan het mogelijk wat zakelijker. Op de site wordt ik de ene keer aangesproken als je en de andere keer als U. Het informele en laagdrempelige van Zelf spreekt me erg aan, maar wat gepaste afstand lijkt me daarnaast ook prima.

    groet en veel succes met Zelf!