Zelf.nl biedt hulp aan onzekere klanten van Ineas

Donderdag 24 juni is een noodregeling over Ineas uitgesproken, omdat Ineas onvoldoende geld in kas heeft om aan de regels van de Nederlandse Bank te voldoen. Er zijn bewindvoerders aangesteld die Ineas proberen te behoeden voor faillissement. Onzekere tijden voor klanten van Ineas. Zelf.nl biedt hulp.

Wat betekent de noodregeling nu voor Ineas klanten?

Voor klanten van Ineas betekent dit met name onzekerheid over het uitbetalen van schadeclaims. Met de vakantieperiode voor de deur kon het moment niet ongelukkiger zijn. Reden voor Zelf.nl (onderdeel SNS REAAL) om in actie te komen.

Zelf.nl helpt u graag verder

Zelf.nl biedt hulp aan onzekere klanten van Ineas. Ineas klanten die nu overstappen naar de Zelf.nl / Autoverzekering kunnen na 1 maand alsnog opzeggen. U ontvangt dan de aan Zelf.nl betaalde premie terug.

De voordelen voor u op een rij:

– Een maand lang bedenktijd (i.p.v. 14 dagen), zodat u nu al kunt overstappen
– Extra zekerheid als Ineas eventuele schade niet kan betalen
– Hulp bij het opzeggen van uw Ineas verzekering
– Zegt u de Zelf.nl/ Autoverzekering binnen een maand op? Dan ontvangt u de aan Zelf.nl betaalde premie retour.

Voor meer informatie en het bereken van uw premie heeft Zelf.nl een speciale pagina gemaakt.

Over Zelf.nl

Zelf.nl is een initiatief van Proteq Schadeverzekeringen NV en Proteq Levensverzekeringen NV, 100% onderdeel van SNS REAAL. Zelf.nl doet er alles aan om de kosten zo laag mogelijk te houden. Dus geen dure commercials op televisie of op de radio. Geen torenhoge gebouwen op dure locaties. Gewoon een eenvoudig kantoor in Heerhugowaard. En bij Zelf.nl sluit u zelf uw verzekering af. Snel en makkelijk.

You may also like...

1 Response

  1. 08-07-2010

    […] Dit blogartikel was vermeld op Twitter door Route Mobiel. Route Mobiel heeft gezegd: RT @ZelfNL: Zelf.nl biedt hulp aan onzekere klanten van Ineas http://bit.ly/8XW5Yw #Ineas […]