Zelf.nl bood hulp aan onzekere klanten van Ineas

Donderdag 24 juni is een noodregeling over autoverzekeraar Ineas uitgesproken, omdat Ineas onvoldoende geld in kas heeft om aan de regels van de Nederlandse Bank te voldoen. In verband hiermee eindigden alle verzekeringen van Ineas voor auto’s met een Nederlands kenteken per 1 september 2010. Onzekere tijden voor klanten van Ineas. Zelf.nl bood hulp.

Wat betekende de noodregeling voor Ineas klanten?

Voor klanten van Ineas betekende dit vooral onzekerheid over het uitbetalen van schadeclaims. Met de vakantieperiode voor de deur kon het moment niet ongelukkiger zijn. Reden voor Zelf.nl (onderdeel SNS REAAL) om in actie te komen.

Zelf.nl helpt graag

Zelf.nl bood hulp aan onzekere klanten van Ineas. Zij kregen bij Zelf.nl gratis tot 1 september 2010 en met terugwerkende kracht vanaf 24 juni 2010 cascodekking conform de voorwaarden van hun Ineas-verzekering. Dit is nog nooit eerder gedaan. Zo hebben we een groot gedeelte van de onzekerheid weggenomen. Ineas klanten konden zich hiervoor via een speciale website aanmelden. Klanten kregen een nieuwe polis thuis gestuurd, die per 1 september inging. Deze polis is dagelijks opzegbaar, zodat niemand er aan vast zit.

Resultaten

Zelf.nl heeft hard gewerkt om Ineas klanten zo goed mogelijk te helpen. De actie is een groot succes geweest. We hebben een groot gedeelte welkom mogen heten bij Zelf.nl. Veel mensen hebben het vertrouwen in Zelf.nl gesteld. Hier zijn we trots op. Mensen helpen in nood is toch waar verzekeren voor bedoeld is.

Over Zelf.nl

Zelf.nl doet er alles aan om de kosten zo laag mogelijk te houden. Dus geen dure commercials op televisie of op de radio. Geen torenhoge gebouwen op dure locaties. Gewoon een eenvoudig kantoor in Heerhugowaard. En bij Zelf.nl sluit u zelf uw verzekering af. Snel en makkelijk.

Zelf

Jij leeft. Zelf verzekert.

You may also like...

2 Responses

  1. R.Rotmeijer zegt:

    Ik heb nog niets vernomen van de restitutie die ik nog te goed heb, ik heb in deze mail daar ook niets van vernomen, om dat vertrouwen te herstellen zou ik graag willen weten hoe het met mijn restitutie staat want ik heb nog een aantal maanden tegoed.

    BVB Dank