Zelf.nl krijgt ruim voldoende van klanten

Zelf.nl doet er alles aan om haar klanten tevreden te laten zijn. Want tevreden klanten zijn trouwe klanten. Daarom voert Zelf.nl in samenwerking met Tevreden.nl continu onderzoek uit naar de tevredenheid van haar klanten. Onafhankelijk, eerlijk en inzichtelijk. Met de resultaten van het onderzoek verbeteren wij doorlopend onze service.

Een tevreden klant is ons veel waard

Tevreden.nl

Het onderzoek bij Tevreden.nl is in februari 2010 gestart. Klanten van Zelf.nl worden per e-mail worden uitgenodigd om online een enquête in te vullen. De uitnodiging wordt verstuurd indien er contact is geweest met Zelf.nl naar aanleiding van het afsluiten, wijzigen of annuleren van een verzekering of een afgehandelde schademelding.

Onze doelstellling

Zelf.nl is graag de beste van de klas. Daarom willen we ook minimaal een 8 als rapportcijfer. Op dit moment is dat cijfer een 7,3. Onze autoververzekering wordt beoordeeld met een 7.4. Hoewel dit ruim voldoende is, zijn we bij Zelf.nl nog niet tevreden. We werken er hard aan om onze klanten nog meer tevreden te maken en te houden.

Goede kwaliteit, gunstige premie

Wilt u meer weten over onze voordelige verzekeringen met uitstekende kwaliteit? Neem een kijkje op onze site en doe eens een premieberekening! U zult merken dat onze premies heel scherp zijn.

You may also like...

3 Responses

  1. Koen Verhofstad zegt:

    Ik zou graag het bewuste Tevreden.nl rapport in willen zien.

    Dank u.

    • Redactie Van.Zelf.nl zegt:

      Geachte heer Verhofstad,

      Hartelijk dank voor uw reactie. Uiteraard zijn onze resultaten transparant en zullen deze binnenkort op het onafhankelijke platform zelf.tevreden.nl worden gepubliceerd.
      We zullen u de resultaten van het volledige rapport per e-mail toesturen.

      Redactie Van.Zelf.nl

  1. 24-03-2010

    […] Dit blogartikel was vermeld op Twitter door VicKuP, Zelf Verzekeringen. Zelf Verzekeringen heeft gezegd: Zelf.nl krijgt ruim voldoende van klanten http://tinyurl.com/yh3bu4p […]